υποστήριξη
Η δύναμη του χρώματος στην επιτυχημένη εταιρική ταυτότητα!
Η δύναμη του χρώματος στην επιτυχημένη εταιρική ταυτότητα! Σε αυτό το άρθρο, εμβαθύνουμε στον συναρπαστικό κόσμο των χρωμάτων, διερευνώντας πώς οι διαφορετικές αποχρώσεις διαμορφώνουν την εταιρική
Τί πρέπει να αναφέρει μια ετικέτα τροφιμών;
Στο άρθρο αυτό θα βρεις χρήσιμες πληροφορίες για τη σήμανση με ετικέτες προϊόντων διατροφής που παράγεις ή εμπορεύεσαι όπως, λάδι, μέλι, κρασί, ελιές, μαρμελάδες, γλυκά,
Γραμματοσειρά «Bodoni». Μια σύντομη ματία στην ιστορία της κλασικής γραμματοσειράς.
Στον χώρο της τυπογραφίας, λίγες γραμματοσειρές φέρουν τόσο βάρος και κύρος όσο η Bodoni. Διάσημη για τις καθαρές γραμμές, την υψηλή αντίθεση και την άψογη
Γραμματοσειρά «Futura». Μια σύντομη περιήγηση στην ιστορία της εμβληματικής γραμματοσειράς.
Στον κόσμο της τυπογραφίας, λίγες γραμματοσειρές έχουν το ίδιο επίπεδο αναγνώρισης και επιρροής με την Futura. Με τις κομψές γεωμετρικές της μορφές και τη διαχρονική
Η τέχνη της αφίσας. Μία σύντομη διαδρομή στην ιστορία της αφίσας
Στην τεράστια ταπετσαρία της οπτικής επικοινωνίας, οι αφίσες στέκονται ως διαχρονικά κομμάτια τέχνης που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του πολιτισμού, στη μετάδοση μηνυμάτων και
Συμβουλές για μια καλή επαγγελματική κάρτα.
Η σημασία μιας καλής επαγγελματικής κάρτας. Η επαγγελματική κάρτα είναι απολύτως απαραίτητη για έναν επαγγελματία ή μια επιχείρηση. Αποτελεί την χειροπιαστή ταυτότητα της επιχείρησης, παρέχοντας
Νέα οδηγία της ΕΕ για τους «πράσινους ισχυρισμούς»
Τον Μάρτιο του 2023, με έναν προτεινόμενο νέο νόμο για τους οικολογικούς ισχυρισμούς, η ΕΕ ανέλαβε δράση για την αντιμετώπιση του πράσινου ξεπλύματος (σ.σ δόκιμος
Πως να διαλέγεις χρώματα!
. Λίγα λόγια για την ψυχολογία χρώματος στην οπτική επικοινωνία: Το μυαλό μας είναι εκ φύσεως προγραμματισμένο να αντιδρά στα χρώματα. Τα χρώματα σχηματοποιούν τις
Πως να φτιάξεις ένα λογότυπο: πρακτικές συμβουλές
. Πρακτικές συμβουλές για ένα επιτυχημένο και εύχρηστο λογότυπο. . Μπορείς να φτιάξεις το λογότυπό σου online στο διαδίκτυο. Υπάρχουν αρκετά websites που σε καθοδηγούν
Πως να σχεδιάσεις ένα λογότυπο: οι κανόνες!
. Απλές συμβουλές για ένα επιτυχημένο λογότυπο που θα απογειώσει την επιχείρησή και τα προϊόντα σου. Tips για να μην πέσεις σε παγίδες, γιατί δεν
Πως να επιλέξεις ένα καλό όνομα για το προϊόν σου
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το όνομα, αυτό που ονομάζεται brand name στα αγγλικά, είναι ένα από τα θεμελιώδη στοιχεία ταυτότητας ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας ή
Τι σημαίνει το R μέσα σε κύκλο. Πως χρησιμοποιείται; Τι είναι το σύμβολο TM;
Σημείωση: Επειδή συχνά φτάνουν σε αυτή τη σελίδα επισκέπτες με την απορία τι σημαίνει το σύμβολο R στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου, η απάντηση είναι
Τι είναι οι αυτοκόλλητες ετικέτες (FAQs)
Τι είναι τα αυτοκόλλητα; Είναι ένα υλικό σε φύλλο, στην πίσω όψη του οποίου υπάρχει μια μεμβράνη κόλλας ώστε να είναι εύκολη η επικόλλησή του
Παραγωγή ετικετών με Barcodes και QR codes
O barcode (γραμμοκώδικας) είναι μια εικόνα που αποτελείται από παράλληλες γραμμές που ποικίλουν σε πάχος και διάστημα. Η εικόνα αυτή είναι αναγνώσιμη από ειδικές συσκευές
Περί του branding
Το branding είναι ένα σύνολο διαδικασιών, υπηρεσιών και δράσεων που αφορούν στην επινόηση, το κτίσιμο, την καλλιέργεια και την ανάπτυξη της ταυτότητας (του brand) ενός
Περί χρώματος
Δείτε στην παρακάτω παρουσίαση τι είναι το χρώμα και πως ο εγκέφαλός μας το αντιλαμβάνεται, τι είναι ο χρωματικός κύκλος και πως μας βοηθά να
Περί χαρτιού
Το χαρτί είναι η πιο διαδεδομένη μορφή επιφάνειας στην οποία μπορούμε να γράψουμε, να σχεδιάσουμε ή να τυπώσουμε κείμενα και εικόνες. Η ρίζα της ελληνικής
Περί γραμματοσειρών
Αυτό που λέμε γραμματοσειρά (font) στην γλώσσα της τυπογραφίας είναι ένα σύνολο χαρακτήρων (typefaces) ανάγνωσης με συγκεκριμένη σχεδίαση. Ένα τέτοιο σύνολο περιλαμβάνει τουλάχιστον ένα αλφάβητο,
Οι περιπέτειες της γλώσσας
Σε όλα τα επαγγέλματα, αλλά πιο πολύ σε αυτά που βρίσκονται πάντα στην αιχμή της τεχνολογίας, όσοι όροι και λέξεις μεταγράφονται αναγκαστικά από μια ξένη
Η ηλεκτρονική μορφή των εικόνων
Περί των τύπων των μορφών και των ειδών των ηλεκτρονικών αρχείων που αφορούν τις εικόνες και τις μακέτες που χρησιμοποιούνται στις γραφικές τέχνες και που
Το «κατ’ εκτίμηση» σύμβολο (estimated sign) «e»
Το “κατ’ εκτίμηση” σύμβολο (estimated sign) “e” είναι ένα σήμα που τοποθετείται δίπλα στην ονομαστική μάζα (βάρος) ή τον όγκο πάνω στη συσκευασία προϊόντων που
Τι είναι ο barcode
Ο γραμμωτός κώδικας, που διεθνώς ονομάζεται barcode, είναι ένα σύστημα αυτόματης οπτικής αναγνώρισης κωδικών αριθμών που αντιστοιχούν σε περιγραφή των χαρακτηριστικών των προϊόντων (Μονάδες Εμπορίας).
Νέος κανονισμός CLP
Ο νέος κανονισμός CLP για την ταξινόμηση, επισήμανση και συσκευασία ουσιών και μειγμάτων θα είναι σε πλήρη ισχύ από τις 15 Ιουνίου 2015 Από την
Ο Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης – Επικοινωνίας
Ο Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης – Επικοινωνίας καταρτίστηκε από την ΕΔΕΕ και τον ΣΔΕ, καθώς και από τους ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς κατόχους αδείας λειτουργίας, κατ’
Από την 1η Ιουλίου 2010 ο νέος λογότυπος για όλα τα βιολογικά προϊόντα της ΕΕ
Στις 8 Φεβρουαρίου η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε τον νικητή του διαγωνισμού της Ε.Ε. για τον λογότυπο των βιολογικών προϊόντων. Ο νέος λογότυπος είναι το «ευρω-φύλλο»