Η Metrographics στην 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, συμμετέχοντας κάτω από την ομπρέλα του Εμπορικού Επιμελητηρίου Ηρακλείου, είχε την ευκαιρία να δείξει τη δουλειά της σε ένα πολύ ευρύτερο κοινό, πέρα από αυτό των ειδικών εκθέσεων. Εκατοντάδες άνθρωποι συζήτησαν μαζί μας και γνώρισαν την δυναμική του branding, δηλαδή της ανάπτυξης της ταυτότητας μιας επιχείρησης, ενός προϊόντος ή μια υπηρεσίας, ακόμη και μιας τοποθεσίας ή ενός γεγονότος. Ακόμη, είδαν δείγματα των συσκευασιών και των εντύπων που έχει αναπτύξει η Metrographics στη διάρκεια των περισσότερων από 30 χρόνων της λειτουργίας της.
Εκατοντάδες επιχειρηματίες συζήτησαν μαζί μας για τις δικές τους ανάγκες, ζήτησαν τις συμβουλές μας και μας υπέβαλαν βροχή από ερωτήσεις για ζητήματα branding, συσκευασίας, σχεδίασης εντύπων, ποιότητες και κοστολόγια. Είχαμε τη χαρά να απαντήσουμε σε όλες τις ερωτήσεις και να δούμε τα πρόσωπά τους να φωτίζονται από τις απαντήσεις μας, καθώς ήμασταν σε θέση να δείξουμε ότι το branding, η δημιουργική σχεδίαση η προσεγμένη συσκευασία και τα καλοτυπωμένα έντυπα δεν είναι εξωτικά προϊόντα αλλά πραγματικές ανάγκες που δεν κοστίζουν ποτέ ακριβά, όταν γίνονται σωστά.
Τέλος, είχαμε την ευκαιρία να συναντήσουμε από κοντά μερικούς από τους πελάτες μας στη βόρειο Ελλάδα, να γνωριστούμε καλύτερα και να μιλήσουμε για τα μελλοντικά τους σχέδια.
Η ίδια η έκθεση είναι ένα μεγάλης κλίμακας γεγονός, χωρίς σύγκριση με καμία άλλη έκθεση στη χώρα, που προσελκύει εκατοντάδες χιλιάδες επισκεπτών για 9 συνεχόμενες μέρες. Ένα μεγάλο ποτάμι κόσμου που έχει την ευκαιρία να διασκεδάσει να ψωνίσει αλλά και να δει από κοντά τις εξελίξεις της τεχνολογίας και της αγοράς. Ήταν μια υπέροχη εμπειρία που ευχαρίστως θα την ξαναζούσαμε!